Søgninger

Den rigtige og bæredygtige udgift


Der retfærdige og bæredygtige udgifter det er en informeret og intelligent vogn. Og hvis spørgsmålet er: lad os gøre det rigtige udgifter? Svaret kan kun være: endnu ikke, men det er meget bedre. Hvorfor retfærdige og bæredygtige udgifter det kommer ind i folks hud og ændrer indkøb. Har du producenter?

Men hvad får os til at gøre en retfærdige og bæredygtige udgifter? En af de vigtigste købsårsager er reduktionen af ​​affald: 95% af befolkningen har tendens til kun at købe produkter eller tjenester, som de er sikre på at forbruge.

Oplysningerne tam tam om madspild fungerer; udgiftsbudgettet er blevet reduceret og gør os mere forsigtige med ikke at smide uforbrugte produkter; vi er også mere opmærksomme på affaldshåndtering. Disse tre faktorer forklarer den smitsomme aversion mod affald, der spredes blandt forbrugerne.

Fra DOXA-forskningen, der blev foretaget for udstillingen Corporate Social Responsibility and Social Innovation, planlagt på Bocconi University i Milano, andre interessante data: I 84% af tilfældene i butikker eller i supermarkedet har vi en tendens til at vælge baseret på produkternes oprindelse og sporbarhed .

Denne måde at gøre rigtige udgifter dette gælder især inden for mode, mad og toiletartikler. Og her kommer mærkaten i spil, som i fremtidens supermarked ikke tilfældigt vil være et 'udvidet mærke'. At indeholde en masse information, ikke kun dem, der kræves af loven.

I retfærdige og bæredygtige udgifter opmærksomhed på miljøpåvirkningen er vigtig for 81% af forbrugerne. Vi taler om emballage, men også om Km 0. Og produkternes CO2-fodaftryk. Jo mindre du forurener, jo mere kan jeg lide dig. Forbrugerne synes villige til at yde deres bidrag til de europæiske mål for reduktion af forurenende emissioner.

Går endnu dybere ind i købsdynamikken til rigtige udgifter, DOXA-forskningen udført på en repræsentativ stikprøve af den italienske befolkning har forsøgt at fremhæve årsagerne, der gør valget af et produkt mere interessant og engagerende. Det er overflødigt at sige, at der øverst på placeringen (93% af tilfældene) er troen på, at de har lavet en god aftale. Økonomisk motivation, men begrundet, som skyldes en omhyggelig undersøgelse af forholdet mellem kvalitet og pris.

Kort efter vælger forbrugerne at vælge det, de ved eller i det mindste tror, ​​de ved godt. I 89% af tilfældene skyldes fornøjelsen et informeret køb og kendskab til egenskaber, oprindelse og bæredygtighed af det, du køber. Der rigtige udgifter det er en informeret og intelligent vogn.



Video: HVAD ER BÆREDYGTIGHED? (December 2021).